Výhradní prodejce New Direction Tackle Ltd pro Českou a Slovenskou republiku.

Jak nakupovat

Jak objednat zboží z našeho e-shopu?

Nakupování v našem internetovém obchodě www.newdirectiontackle.cz je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat.

A) Zboží je možné objednat pomocí telefonické objednávky bez registrace na webu. Tento postup objednávky zboží je pro zákazníka rychlý a velice pohodlný. Vaše objednávky přijímáme na telefonu +420 774 400 907.

B) Dalším způsobem je tzv. objednávka přes e-mail. Vaši objednávku můžete specifikovat v e-mailu který odešlete na naši e-mailovou adresu: info@newdirectiontackle.cz. Po přijetí Vašeho objednávkového emailu Vám objednávku zpětně potvrdíme.

C) Nejběžnější způsob objednání je pomocí nákupního košíku kde můžete, ale nemusíte se tzv. registrovat (pravý horní roh webu). Pokud se neregistrujete při objednání zboží tak musíte vždy zadat vaše iniciály. Objednávku vždy potvrdíme a informujeme Vás o skladovosti a termínu odeslání zboží.

1) VYBÍRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY

Fulltextem - Název zboží zadejte do políčka vyhledávání v horním liště a stiskněte tlačítko s lupou. Požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
Podle kategorie - výběrem z menu Kategorie.

Nejste si jistí vhodnou volbou pro vaše blízké nebo nevíte jak zboží objednat? Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky. Poradíme vám!

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ

Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného zboží se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace. Popis zboží, ceny a můžete si prohlédnout detailní fotografii, popis a související produkty atd.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ

Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží a v detailu produktu kliknete na tlačítko "Do košíku". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK a PLATBA". Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy (Česká pošta,  PPL) a vyberte platbu (Dobírka, Bankovní převod). Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email.

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".  V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.

ZPŮSOBY PLATBY

1) Dobírka

Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Dobírka je zpoplatněna částkou 100 Kč při dopravě Českou poštou.

2) Převodem na účet

Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.ú.: 43-4057050277/0100 (Komerční Banka). Po připsaní částky na učet prodávajícího bude zboží okamžitě odesláno prostřednictvím dopravce České pošty nebo PPL.

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY

Při nákupu nad 3000 Kč s DPH získáváte dopravu zdarma. Doprava zdarma se nevztahuje na zboží v akci (akční produkty s dárky). Balné je ve všech případech 0 Kč tedy opět zdarma.

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud zboží není skladem, budeme Vás telefonicky nebo emailem kontaktovat.

Česká republika: Při nákupu nad 3000 Kč s DPH získáváte dopravu zdarma!

1, K objednávce prostřednictvím dopravce Česká pošta účtujeme poštovné 150 Kč + dobírka 100 Kč, které činí celkem 250 Kč.

2, K objednávce prostřednictvím dopravce Česká pošta účtujeme poštovné 150 Kč + platba převodem na účet 0 Kč, které činí celkem 150 Kč.

3, K objednávce prostřednictvím dopravce PPL účtujeme poštovné 100 Kč + platba převodem na účet 0 Kč, které činí celkem 100 Kč.

Slovenská republika: Při nákupu nad 5000 Kč s DPH získáváte dopravu zdarma!

1, K objednávce prostřednictvím dopravce Česká pošta účtujeme poštovné 250 Kč + dobírka 100 Kč, které činí celkem 350 Kč.

2, K objednávce prostřednictvím dopravce Česká pošta účtujeme poštovné 250 Kč + platba převodem na účet 0 Kč, které činí celkem 250 Kč.

ČESKÁ POŠTA – doručení na adresu

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty

PPL – doručení na adresu

PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky PPL jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na https://www.ppl.cz/ si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od PPL oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na  uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL


Obchodní podmínky aktualizované a platné dne 14.8.2018.